Доставка

Извършваме доставка само на територията на България, с куриерска фирма „Спиди“ АД- до адрес на клиента или до офис на куриерската фирма. Очаквайте доставка на своята поръчка на следващ работен ден, след като сте я направили на платформата ни до 15:00 ч. Не правим потвърждение по телефона на получените поръчки. Директно ги обработваме, ако имаме всички данни за доставката – две имена, телефон, адрес.

Срокът за доставка може да бъде удължен в зависмост от населено място, в което се намирате, и графика на обслужване на куриерската  фирма. Не носим отговорност при забавяния породени от влошена метеорологична обстановка, обявено извънредно положение или други независещи от нас причини.

Можете да проследите доставката, като въведете номера на товарителницата тук.

За заявки, потвърдени в петък, може да очаквате доставка в събота до обяд (до адрес или офис на куриерска фирма “Спиди” АД) или в понеделник, в рамките на работния ден. Ако желаете да доставим вашата пратка до офис на куриер, моля, изберете най-удобния за Вас офис на Спиди АД от падащото меню. По този начин ще получите пратката в удобно за Вас време.

  • Безплатна доставка до офис или автомат на Спиди АД
  • Доставка до адрес – безплатна за поръчки на стойност над 50лв, чрез Спиди АД. Сумата за доставка до адрес, за поръчки под 50лв. ще бъде автоматично калкулирана, при финализиране на поръчката.
  • При желание доставката да се извърши чрез друг посочен от клиента куриер, моля да се свържете с нас по телефон или имейл. В този случай, доставката се заплаща от страна на клиента получател, по актуалната ценова тарифа на избраната фирма.

Отговорността за доставката е изцяло върху куриерската фирма, чрез която се извършва доставката. Препоръчваме Ви да направите проверка на състоянието на пратката непосредствено след получаването и. Съхранете всички документи, предоставени по време на доставката.

Всяка поръчка пътува със застраховка и опция преглед, с изключение на доставка до автомат. Моля да проверите съдържанието в присъствието на куриер.

Ако получените продукти са с повреди или несъответстващи на очаквания търговски вид опаковки поради транспортирането, моля да поискате от куриера да състави официален протокол за установените проблеми. Моля, свържете се с нас възможно най-бързо, за да можем да Ви съдействаме.

Всяко регистрирано от ваша страна увреждане, което не е установено в присъствието на куриер, не подлежи на замяна или възстановяване на заплатената сума. Изключение са само пратките, доставени до автомат.

Подробна информация за доставка, можете да откриете на страницата ни с Общи Условия на следния линк: https://mirave.bg/policy/